Noticies Reunions AAMSX Miscel·lània espeng
ConexiónMSX i Santi Ontañón
Publicat el 01 de juliol del 2024

Parlem d'estands aquest cop? No, aquest cop confirmem presència o xerrada a la propera RUMSXploraUOC: parlem d'en Santi Ontañón i de ConexiónMSX.

En Santi Ontañón va sorprendre la comunitat MSX amb la publicació del joc Xelden Ring, un RPG en 3D per als nostres ordinadors MSX.

 

El joc fou presentat durant la passada MSXdev 2023 i no va deixar a ningú indiferent. Mostrar gràfics 3D en un MSX és una tasca molt feixuga i difícil d'implementar, però en Santi ho va aconseguir de manera magistral.

Amb l'experiència adquirida en el desenvolupament de Xelden Ring en Santi Ontañón va polir una tècnica de la que parlarà en aquesta interessant conferència que durà a terme, telemàticament des dels Estats Units, a les 18.00, a la sala de ponències. El títol de la xerrada és Gráficos 3D en MSX: ¿Hasta dónde llega el Z80?

Per la seva part, en Ramon Ribas, membre de ConexiónMSX, també estarà present a la propera reunió. No muntarà estand però ha siguit part implicada i important en l'organització d'aquest esdeveniment. El tindrem entrevistant creadors i, en general, enregistrant contingut per al seu podcast.



<< Tornar
Propera reunió
Proxima RU AAMSX
Directori MSX
Foro AAMSX Forum AAMSX RSS AAMSX RSS Noticies AAMSX Twitter Twitter @AAMSX Antigua WEB AAMSX Antiga WEB AAMSX Antigua WEB AAMSX Molt Antiga WEB AAMSX
© 2010-2025 AAMSX Asociación Amigos del MSX. MSX es una marca de MSX Licensing Corporation.